Charlie & me

Jag och Charlie, foto: mamma
Tror minsann att jag inte har lagt upp den här bilden är på forgotten fairytales än. Det är en av mina favoritbilder från i somras, hur söt var inte Charlie då? Det var första dagen då vi fick hem honom :)
.
På tal om favoritbilder så har jag och Emelie tänkt göra en liten resumé av året som gått och lägga upp våra favoritbilder här på bloggen. Med tanke på att de flesta av våra favoritbilder är från i år så ska det nog inte bli alltför svårt ;) Låter bra va?
.
En vecka kvar till jullovet men inte lugnar våra lärare på teknikprogrammet ner sig för det inte, nej istället började vi med Matte E idag. Men vi fick nya fina böcker som är skrivna av vår lärare så det var ändå lugnt :) Jag och Lisa hade dessutom Engelska Cambridge - prov idag. Vi tycker bättre om att ha prov än vanliga engelskalektioner, för då får man sluta tidigare. Vet inte riktigt om det är tanken att man ska tycka så?
.
Ikväll måste jag skriva presentationen till designen (med hjälp av Mirre och Magda), göra broschyren, plugga samhälls och läsa Pride & Prejudice (älskar den!). Bara att sätta igång med andra ord, vi kör till hårt till sista timmen av den här terminen minsann.
·
/ Ida  (ledsen för punkterna mellan styckena, men jag kan visst inte göra blankrad.. väldigt irriterande)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh så söt! En riktig goding! Ibland saknar jag att jag inte har några valpbilder på mina hundar, eftersom jag tagit båda som vuxna.

2009-12-10 @ 20:32:37
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: Alexandra

aaw söt!

2009-12-11 @ 12:55:52
URL: http://aiexandra.devote.se
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

va söt :)

2009-12-11 @ 14:08:08
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0