Friday Night

Blir ett kort bildlöst inlägg nu, måste föra över bilder till den här datorn..

Har varit och sett Henrik Fexeus Sinnescirkus ikväll och herre.gud. säger jag bara. Jag fattar verkligen inte!!! Helt sjukt. Imponerande. Det är för mycket för mig att ta in, fattar inte hur han gör allt. Så om ni har möjlighet, gå och se showen. Den är bra! :) Önskar att hans program (mitt favoritprogram) Hjärnstorm kan börja om snart igen :)
Och så hann jag se utröstningen ur Idol, trodde verkligen att Tove skulle gå vidare. Jag ringde och röstade på Erik, han är bäst! Men, Henrik Fexeus är och förblir min idol! ;)

/ Ida

Kommentarer
Postat av: cicilia

Fast Calle är bättre ;) Jag var verkligen kluven alltså! Om jag ville att Tove eller Calle skulle gå vidare. Men det slutade bra ändå, hehe.

2009-12-04 @ 23:28:16
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0