Greetings from London

Det blir ett bildlöst inlägg det här, för jag har inte fotat något ännu, trots att jag burit på kameran hela långa dagen. De andra har varit på fotboll (Manchester United - Fulham) så jag har spenderat större delen av dagen ensam.

Så, vad gör man ensam i London? Jag gick på praktiskt taget varenda affär runt Oxford Circus, tog tunnelbanan till Trafalgar Square och sedan gick jag en riktig turistpromenad i mörkret: Buckingham Palace - Westminister Abbey - Houses of Parliament och Big Ben - London Eye och sedan tillbaka till hotellet vid Trafalgar Square igen och här sitter jag nu. Ganska roligt att gå den promenaden faktiskt och se alla sevärdheter :)
Ingenting blev förresten köpt idag, vilket ju är en skandal. Jag hittade två tröjor på Topshop (sinnessjukt stor affär, gick praktiskt taget vilse) så jag kanske köper någon av dem någon annan dag.

Igår såg vi förresten musikalen Grease. GRYMT bra! Vill se den igen och igen och igen!
Uppdaterar kanske imorgon med bilder ;) Ha det bra så länge!
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0