Lights

foto: Jag
Så här fint ser det ut i vår stad nu. Det är riktigt kallt också, -9 grader i morse. Det är rätt skönt att promenera till skolan på morgonen, man vaknar till i alla fall ;) Jag hoppas snön stannar, man får så mycket julkänsla!
I morgon är det fredag! Jag ska se Henrik Fexeus med mamma och Jossan. Har ingen aning om vad det handlar om men jag älskade hans program Hjärnstorm så jag hoppas det blir bra! :)
Nu ska jag gå och lägga mig tidigt och läsa Pride & Prejudice, älskar den! Den är så mysig. Älskar filmen också, den nya med Keira Knightley. Tv-serien är inte alls lika bra, och det spelar ingen roll vad någon annan säger, så är det bara!
/ Ida

Kommentarer
Postat av: [J E S I] - the coolest fashion blog in the world

sv, vilken macbook köpte du? :)

2009-12-04 @ 07:51:55
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Bella

Vad mysigt det ser ut med belysningen :)

2009-12-04 @ 14:27:20
URL: http://contactghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0