Pink sky



Varuträsk 08, Foto: Emelie

Visst är något lite magiskt över de här bilderna? Kanske bara är jag, men när himlen blir sådär härligt rosa så kan jag som bara inte sluta titta på den!

Skräckfilm och nintendo 64 (igen) är iaf vad denna kväll har erbjudit. Helt ärligt så kommer jag vara mästare på pokemón spelet snart! Det har till och med ägaren till det sagt själv (nästan iaf). Nu funderar jag på att sova eller slå på en film? Får se hur det blir, men först tänkte jag skicka ett godnatt sms till min underbara vän Ida. Jag saknar henne så!

//Emelie


Kommentarer
Postat av: hanna

är bilderna från då vi körde skooter? :D

2009-12-28 @ 13:25:02
URL: http://hannafahlgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0