Your winter

Jossan, foto: Jag (Ida)
.
Det är verkligen kallt ute nu, -8 grader tror jag. På ett sätt känns det bra, för då blir det säkert en vit jul och jag slipper min klimatstress som kommer när det är varmare än det borde (håller på att skriva en krönika om det nu också). Gick nyss hem från skolan och hela ansiktet blir så där stelt, så att det inte går att prata. Fast -8 är egentligen inte så mycket, bor man i Norrland får man tåla värre ;)
.
När jag precis hade kommit hem ringde en tant från skolan och undrade om jag glömt min mobiltelefon.. Och visst hade jag det. Förstår inte var jag har tappat den, men jag ringde till kokard flera gånger för att ändra beställningen på studentmössan (utan att få svar) så det var väl någon gång då jag la ifrån mig den.
Det är lite konstigt att man känner sig tom och ensam utan mobilen.. Haha. Lite tragiskt. Men mest tycker jag synd om mobilen för att den måste övernatta på skolan ;)
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0