Brand new day


Jag och Charlie, foto: mamma, redigering: jag

God morgon! Ny dag, ny vecka. Börjar den, som vanligt, med en låång sovmorgon. Nu ska jag försöka att vara så effektiv som möjligt och sätta igång med mitt projektarbete (haha, min handledare kan inte tycka om mig, är väldigt seg med allt..).

I veckan ska jag och Emelie göra två roliga saker tillsammans: på torsdag ska jag se när hon sjunger på efyran och sedan ska vi se Twilight innan vi åker till bion och ser New Moon! Äntligen! 
Och på söndag har vi en plåtning med Moa, som Hanna ska sminka. Hoppas vädret är med oss då, idag är det fruktansvärt grått ute..

Jag har förresten gjort Moas nya header, men hon vet inte vilken version hon ska välja, så om ni vill kan ni gå in på henens blogg och kommentera :)

/Ida



Kommentarer
Postat av: Magdan

en av mina favoritbilder!! :) man vet som inte... vem hör mer dit, flickan eller hunden.. är det någon som ska bort... eller är de älgar?

2009-11-16 @ 17:52:24
URL: http://magdalena.lundman.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0