City lights


Jag (Emelie), foto: Ida

Ni får ursäkta min minst sagt konstiga min, men tycker att bilden är lite små cool ändå. Den är från min och Idas vistelse i Stockholm.

Imorgon ska vi äntligen ha sessionen med moa! Från början hade vi tänkt oss ett snöigt och kallt klimat, men istället bestämde någon att all snö skulle töa bort så att allt gräs visade sig igen. Detta gillade vi inte så mycket, men vi ändrade på planerna lite och nu tror vi att det kommer bli jätte bra ändå! Kläder och plats är nu fixade (det var absolut inte lätt att hitta passande kläder, ni kommer att förstå varför när ni får se bilderna) så det kommer bli riktigt bra det här. Kika in imorgon och kolla :)

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0