MacBook Pro!


foto: Jossan

Emelie skrev i inlägget nedanför att hon hört rykten om att jag köpt något idag och ja.... Idag blev jag stolt ägare till en ny MacBook Pro!!! Iiiiiiiiiiih :D 
Visst sved det en aning att trycka på den gröna knappen när man ser att 16 000 ska dras från kontot men.... det är så värt det! För den är fin fin fin. Nu väntar jag bara på att min morbror ska ringa så att jag kan få lite hjälp med att få tillgång till nätverket så att jag kan använda min nya fina älskade Mac.

Imorgon ska jag köpa Office-paket till den (för jag klarar mig trots allt inte utan Word) och lista ut var i denna lilla stad de säljer Adobe-paket (någon som trodde jag skulle överleva med en dator utan Photoshop?).

/ Ida

ps. Emelie skrev visst i inlägget nedan att hon trodde att jag pluggat som en sårad idag... Jo, det var tanken i alla fall, och det är den som räknas. Eller hur Lisa?

Kommentarer
Postat av: Ewezi

underbar header!

2009-11-30 @ 22:10:49
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul! Själv köpte jag den nya iMac i fredags:D Får dock vänta ca 2 veckor till innan jag kan hämta ut den.

2009-11-30 @ 22:11:34
URL: http://santapola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0