Penguin

av Ida Nilsson
Gjord i Photoshop av Ida Nilsson


Äntligen klar med den utredande texten jag har kämpat med till svenska c! Den blev inte särskilt bra. Inte bra alls faktiskt. Men jag får förhoppningsvis tid att slipa på den senare.

Tänkte att det var dags att lägga upp en illustration här på Forgotten fairytales. Det är roligt att rita i Photoshop, har inte hunnit med särskilt många, det tar tid. Det finns så många som är så extremt duktiga. Linda Bergkvist är en stor favorit. Det ligger nog mängder av talang, jobb och timmar bakom hennes vackra konstverk. Önskar jag kan bli hälften så bra någon dag! Jag ska bara ta mig tid att våga testa först ;)

Kommentarer
Postat av: Oscar

ramlade in via bloggportalen.se

Härlig blog, och mysiga bilder.

Lycka till i fortsättnignen.

2009-11-10 @ 14:36:28
URL: http://www.lightweb.se
Postat av: Simone

sv: tack ska krya på mig snabbt!



åh så kul, ni har ju så himla fina ideer det kommer att bli toppen!:D längtar verkligen!

vi hörs ,kramar

2009-11-10 @ 16:53:23
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0