Summertime


modell: Ida
foto: Emelie

Visst längtar man till sommaren när man ser den här? Tycker ni om den?

Snart ska jag ner på stan och köpa mig en grymt snygg tröja med markerade axlar, efter det ska jag vidare till nordanå cafét där våran muko (musik kommunikation) grupp ska ha ett musik café ungf. Blir mysig musik och fika helt enkelt. Klockan 2 på Nordanå cafét, vem som helst kan få komma :)

Ikväll blir det nog att bara ta det lugnt, har varit många långa nätter nu på senaste tiden så jag ska försöka ta igen det. Speciellt eftersom jag måste vara pigg imorgon inför plåtningen med Ida och Moa. Temat är grymt och duktiga Hanna kommer att stå för sminkningen, så kika gärna in imorgon om ni vill se resulteten! Vi tänkte försöka ta lite "backstage" bilder också, så ni får se hur det ser ut bakom de färdiga och redigerade bilderna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0