The falling leaves of gold


modell: Ida
Foto: Emelie

Har varit mycket bilder på Moa nu på senaste tiden, så jag tänkte bryta den trenden med en bild på Ida som jag tog när vi hade vårat "höst tema". Tycker det är så fint med alla de färggranna löven!

Gissa vad jag har gjort ikväll? Jo, jag har sett filmen Paranormal activity. Det är inget för de känsliga måste jag säga! Näe fy tusan, man satt på helspänn igenom hela filmen (förutom början tydligen, men den missade jag så). Hur som helst så ska jag försöka ladda inför morgondagen då det är rep inför kvällskonserten vi har imorgon kväll. Konserten befinner sig på Efyran och den börjar kl 19.00, vem som helst får komma det och det är självklart gratis inträde! Så kika förbi vetja :)

Kommentarer
Postat av: Jossi

så himla fin blogg du har :D du e riktigt duktig på att fota :)

2009-11-26 @ 19:07:11
URL: http://jaspeteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0