Vespa

foto: Ida
foto: Ida

Sen uppdatering idag, klantiga som vi är så trodde vi båda två att den andre hade uppdaterat.
Annars har kvällen varit oväntat effektiv för egen del, jag har pluggat engelskaglosor, kollat massor av Hair-klipp på Youtube (väldigt nödvändigt, älskar Hairlåten!), gymmat, skrivit på mitt informativa tal (Emelie har gjort sitt också vet jag) och fixat med en broschyr i InDesign (nu kan ni vara nöjda, Mirre och Magda).
Dessutom har jag rullat in min italienska vespa in i garaget, den tål inte den norrländska vintern, stackarn.

Emelie har planerat inför plåtningen på söndag, men vad händer med snön? Och varför ska det vara sol just på söndag? Vi får hoppas att vädret är med oss, även fast det inte ser så ut just nu.

Imorgon väntar 5 timmars nationellaskrivning i svenska b för mig, dags att gå och sova nu med andra ord. Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: linnea

sv- ja skulle vara jätte kul:)!

2009-11-18 @ 07:29:57
URL: http://menlinnajas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0