City of wonder


modell: Ida
foto: Emelie

Godmorgon gott folk! Vet ni vad jag just kom på? Jo, igår var jag uppe i typ 20 timmar i streck, det ni. Steg först upp 07.00 för att sedan dra mig till skolan, ha lektioner och ett 2 timmars långt samhälls prov (vilket tömde mitt huvud på allt som fanns där inne), sedan släpade jag mig hem, tog en power nap (fast lyckades aldrig somna) på 20 min och myste sedan med samuel en stund innan jag for iväg till mollys för att jobba från 22.00 - 03.00. Så jag somnade där vid fyra på morgonen nån gång.

Så man kan säga att jag är lite slut idag, och som grädden på moset så ska jag jobba samma tider inatt också. Den här helgen blev inte riktigt som jag tänkt mig, haha, men extra klirr i kassan är ju alltid välkommet.

Tills diskplockning och jack inhängning (lr vad man nu ska säga) kallar så ska jag kurera mig i soffan med film, te och kanske lite vitamin kurer.

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Jennie

Läcker bild!

2010-03-01 @ 18:49:03
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: emelie

hej kolla gärna in bloggen, och kommentera gärna!:)

2010-03-03 @ 19:10:53
URL: http://plimplom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0