Sunset


modell: Emelie
foto: Ida

En härlig sommarbild bjuder jag på idag, hoppas ni gillar den.

Godmorgon allihopa!  Vaknade ganska nyligen av solen i mitt ansikte, vilket underbart väder alltså! Om man blundar och försöker riktigt noga så kan nästan tro att det är sommar. Känner att det här kommer bli en bra dag.

Jag har huset för mig själv denna morgon, så jag kan göra lite vad jag vill, dock tror jag att jag ska öva lite på piano läxan, läsa lite samhälls och sen ta en efterlängtad dusch. Frågan är dock om jag ska äta lunch hemma eller på skolan, hm.. den som lever får se.

Näe nu ska jag sätta mig vid pianot och plinka en stund, ha en bra solig dag!

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0