Delicate

foto och redigering: Jag (Ida)
-
Grymt dålig uppdatering från mig.. Jag har inte särskilt stor lust att blogga, eftersom jag inte heller har lust att fota eftersom vädret är tråkigt och det kan jag inte göra något åt. Men jag är inte så fruktansvärt deppig som jag låter, mitt schema är jättebra den här terminen, så jag känner mig nästan ledig varje dag förutom torsdagar. Två lektioner, två lektioner, en lektion, fyra lektioner, två lektioner. Det funkar!
Läste precis en artikel om att idag är årets deppigaste dag. Stämmer det? Nja.. jag har nog varit deppigare än så här, och kommer bli det senare i år också, även fast det inte är någon toppendag idag. Fysiklaben var grymt jobbig också, psykiskt påfrestande att sitta i ett mörkt rum och mäta ström och spänning och allt möjligt. Nu ska jag.. Nej jag vet inte vad jag ska göra. Orkar inte plugga, inte gör något i PS, inte läsa, inte.. Äh.
Ha en fortsatt bra dag, jag återkommer när jag har något bättre att skriva!
-
Nu upptäckte jag alltså att jag inte har publicerat inlägget, skrev det för flera timmar sedan!
Jag har bakat också, är mycket gladare :) Väntar bara på att muffinsarna ska svalna så jag får sätta tänderna i dem!
-
Vad tycker ni om bilden? Jag gillar den :)
/ Ida

Kommentarer
Postat av: pernilla

fin blogg

2010-02-10 @ 21:28:02
URL: http://pstrandbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0