Dreams do come true


Rhodos 09, jag och mina systrar, foto: Thomas

Jag fick just en sådan förfärligt stor längtan till sommaren och typ att fara utomlands! Skulle inte tacka nej till sol och stränder nu! Suck.

Vi är så dåliga, så dåliga på att uppdatera nu förtiden. Kan bero på att vi inte har haft nån foto session på länge, blir som trist att inte ha nånting spännande att berätta om. Men vi har två stycken på lager som vi har tänkt försöka planera in snart, så be patient!

Imorgon börjar jag iaf inte förän kl 12.15, vilket känns underbart härligt. Sen är det musik ämnen som gäller hela dagen och det är bara att le och vara glad eftersom det kommer vara en sådan härligt slapp skoldag. Dock är jag lie rädd för min piano lärare.. Den där besvikna, lite arga tonen är inget att leka med.

//Emelie

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: Tack så mycket! :D

2010-01-15 @ 18:00:57
URL: http://jefoto.blogg.se/
Postat av: M O I R A

fin & sommrig bild :D

2010-01-15 @ 23:29:16
URL: http://morrismorris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0