Som sommarsnö


foto och redigering: Jag (Ida)
-
Iiiiih! Jag kunde lägga upp en bild! :D
Haha, var tvungen att säga det. Vet inte varför det inte brukar gå..
-
Tänkte att det kanske var dags för mig att uppdatera också, så att ni vet att jag lever och mår bra ;) Anledning
en till att jag är lite dålig på att uppdatera (jag vet Magda) är just det att det inte brukar gå att lägga upp bilder.
-
Idag har jag varit med min pappa och lillasyster och åkt slalom i Bygdsiljum. Väldigt roligt var det! Om man inte tänker på att jag inte är världens smidigaste och att mössan höll på att flyga av hela tiden. Nu på kvällen har jag sett Robinson och spelat Buzz. Jag är helt oövervinnerlig på det, moahaha!
-
Annars så sitter jag mest och håller på med mitt älskade Photoshop, läser fanfictions och letar efter intressanta tutorials och fina bilder. På måndag är det skola igen, men det tar faktiskt inte emot så väldigt mycket, jag har ett grymt skönt schema verkar det som! :)
-
/ Ida
-
Ps. det går fortfarande inte att göra blankrader för mig så ni får leva med strecken tyvärr.

Kommentarer
Postat av: hanna

superfin bild! :)

2010-01-09 @ 23:19:45
URL: http://hannaliindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0