The Silence

foto: Stina
modell och redigering: Jag (Ida)
Alltså.. Den här bilden har jag försökt lägga upp sedan.. strax efter jul. MEN, blogg.se samarbetar inte det minsta med mig, så jag har inte kunnat lägga upp den förrän nu. Skitirriterande, verkligen. Nu lyckades jag lägga upp den, men något mindre än vad jag helst skulle vilja. Får se om det där problemet löser sig.
Hur som helst. Hoppas att ni alla njuter av jullovet (för er som har det)! Själv har jag börjat måla i Photoshop, riktigt roligt och riktigt svårt är det! Kanske visar resultatet här senare, om jag avslutar det (vilket jag är dålig på) :)

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Jättefin bild! :]

2010-01-05 @ 00:10:27
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: linnea

hej! har lite funderingar till en fotografering.

adda [email protected] så hörs vi mer!

2010-01-05 @ 19:12:40
URL: http://menlinnajs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0