Vad är väl en bal på slottet?


från förra årets bal, foto: Emelie

Jag tror inte jag är den enda som börjar få lite panik över balen? Klänning, hår, smink, bil, biljett osv i oändligheter ska fixas. Hur tusan ska man hinna och ha råd med allting? Näe fy, direkt jag tänker på det börjar jag nästan hyperventilera (haha okej inte riktigt), men jag har börjat fixa ihop lite grejer nu, så förhoppningsvis kommer allting lösa sig tillslut!

Dagen har iaf spenderats med min syster Viktoria på stan där jag inhandlade lite hudvårds produkter och en ny concealer (vilket verkligen behövdes eftersom min gamla var Helt tom!). Nu sitter jag och väntar på middag och senare ikväll blir det att vara med Samuel.

Förresten så måste jag få berätta att jag gick och la mig kl 11 igår! Förstår ni hur duktigt det var?! Sov som ett barn och vaknade som en ny människa! Jag rekomenderar det till er alla ;)

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0