Färger i en vind



foto: Ida

Sa jag att det blåste mycket idag? Tja, här har ni beviset iaf. Var lite svårt att lyckas med en snygg posé när håret flög åt alla håll kan man väl säga, men å andra sidan blev det ju några roliga kort också ;) Dock blev det mest konstiga blås bilder på mig, så ni får stå ut med hela 3 bilder på mig idag. Den ena kanske lite fagrare en de andra två, men det bjuder jag på.

Nu ska jag äta lite kvällsfika och sedan förberreda mig inför en hel veckas jobb, på både konsum och mollys. För för er som inte visste det ska mollys ha ett tält på stadsfesten och där ska lilla jag springa omkring och servera gud vet vad, så kika gärna in och hälsa på ;)

//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0