När allt är underbart


Jag på studenten
foto: Syster Paulina

Länge sedan jag skrev nu, har så mycket annat för mig. Jobbar på konsum i bureå till och från, men nu till veckan är jag ledig (vad jag vet än så länge iaf), det känns riktigt skönt :) Men det lär ju säkert regna hela veckan bara för det. Haha aja, den som lever ser.

Nu är ju Ida i Stockholm, men hon kommer hem imorgon så snart ska vi styra upp en plåtning. Det var verkligen eviheter sedan jag fotade, så nu är jag sugen igen! Men nu ska jag dra till sofia och mysa :)

Sen så måste jag bara få upplysa alla om att jag tror jag är den lyckligaste människan i världen just nu. Allting är underbart!

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0