The first days of spring

foto: Ida
-
Ooh... Utanför kvittrar fåglarna, solen värmer mina ben genom fönstet och det droppar från taket. Börjar det bli vår? Inga fler snöstormar den här vintern? Vågar man hoppas på det? :)
-
Första dagen på sportlovet idag, men jag har inga direkta planer på att utöva någon som helst fysisk aktivitet idag. Får nästan lust att gå ut på en promenad, men nej. Jag ska sitta framför datorn med min braiga bok Logo Design (som jag fick av min lillasyster i julklapp) och mitt skissblock, får se vad vi kan hitta på.
-
Det fina vädret verkar ska hålla i sig, vilket är bra, för jag och Emelie har (minst) två fotosessioner inplanerade. Kommer bli underbart att fota igen! Bilderna kommer upp här så klart.
-
Ha det bra så länge
/ Ida

Kommentarer
Postat av: Simone

hej jag är väldigt osäker på vilken mailadress jag har fått och om den blev rättstavad osv..

men kan ni skicka ett sms och berrätta om plåtningen och hur/var den blir? =) tack på förhand!

2010-03-07 @ 17:47:33
URL: http://simonemarkgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0