In the city of wonder

En vacker bild på mig själv, nyvaken, osminkad och oduschad i Idas lägenhet (jag gillar det faktum att jag är svullen under ögonen för att jag har sovit för mycket i natt). Ida själv är på skolan, och där ska hon stanna till klockan fyra, så jag är helt ensam i denna stora stad. Men jag gråter inga tårar för det, inte alls. Snart ska jag slänga mig i duschen och sen äta lite lunch för att sedan ta de väldigt få stegen ned mot kärnan av staden. Min kära mor har nämligen lämnat en önskelista åt mig som jag hade tänkt försöka förverkliga medan jag ändå är själv.
.
Så, nu har jag slagit på lite taggande musik så jag kommer igång någon gång! Ska börja med att slita mig från datorn iaf..
.
//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0