Before the storm

modell: Emelie
foto: Jag (Ida)
Emelie är inte att leka med på den här bilden, hon ser inte så glad ut ;)
.
Vad jag vet så har hon jobbat stenhårt idag, duktigt tycker jag!
Själv har jag pluggat lite samhälls, det är ämbetsverk och utskott och riksdag och regering och allt vad det nu är. Tur att man går teknik och inte behöver gräva ner sig alltför djupt i den där röran. Men det är ju faktiskt lite intressant ändå. På en lagom nivå. Istället ser jag fram emot att göra en avslutande uppgift med rapport i matte d.. not. Får försöka plugga lite bättre imorgon, annars blir det jobbigt att ta ikapp det i veckan. Och sen är det juuuullov! :D Taggar till tusen ska ni veta ;) Bara vara lat och ledig. Ska bli så skönt!
.
Nu blir det pride & prejudice (som varje kväll). Godnatt!
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0