Dark Secrets

modell och redigering: Jag (Ida)
foto: Emelie

Den här bilden har ni inte sett än va? Visst är jag lite läskig ändå? ;)

Jag vet att jag tjatar, men åh vad jag saknar Photoshop! Får det nog till macen på torsdag :) Kommer förmodligen sitta hela helgen med det, har en massa idéer jag vill testa.

Förresten så har jag gjort bort nationella i Matte D idag! 4 timmar nere i källaren, tycker inte alls om att skriva prov där. Men, väldigt skönt att slippa plugga matte varje kväll. Nu håller vi tummarna för ett mvg ;)

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej igen,

jag givetvis ska jag kolla in här igen!

Jag har själv under många år båda stått framför och bakom kameran, jag var väl i er ålder när jag började, 18 nånting. Jag tycker det är jättekul att fota och jag kan sakna det ibland, det kreativa och att iscensätta något, en känsla eller en historia. Det finns enstaka bilder i min blogg, de flesta ganska långt bak. En fotograf som jag har jobbat med heter Österhult och har en hemsida med samma namn, sen kan jag rekommendera fotosidan.se som är ett bra forum där man kan få mkt inspiration om man letar efter det!

hälsningar

Linnea

2009-12-08 @ 21:44:03
URL: http://thewhitecarnation.blogg.se/
Postat av: naomi&veronica

snygg bild!!

2009-12-09 @ 09:37:04
URL: http://modistiskt.se
Postat av: Anna

Tack så mycke! :D

2009-12-09 @ 11:14:26
URL: http://catchadream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0