London

Jag och Jossan på Trafalgar Square, väldigt nära hotellet
.
Hemma igen! London var underbart, som väntat.
Såg Grease (som jag skrev tidigare), vandrade omkring själv och såg på sevärdheter, shoppade lite (ett par Converse, ett par byxor, en blus och 8 böcker) och njöt av att vara där. Älskar verkligen England. Hoppas jag får åka dit snart igen :)
.
Dock var vi riktigt dåliga på att fota, och jag har kommit på att jag faktiskt inte direkt tycker om att fota när jag reser. Förut fotade jag jämt, men det kan nästan bli så att det tar överhanden och att allt ska fotas istället för att upplevas när man väl är någonstans. Eller så är det helt enkelt för att jag är för lat för att ta fram kameran ;) Men men, en annan gång kanske.
.
Igår snöade det mängder i London och på väderleksrapporten varnade de för stora mängder snö, uppemot 5 centimeter (!!!), sen kommer man hem och här är det åtminstone en halvmeter. Tycker det är riktigt mysigt med mycket snö ändå, bara den inte stannar alltför länge.
.
Nu blev det här ett lite svamligt inlägg, det märks att jag inte har sovit mer än drygt 3 timmar i natt. Flighten blev försenad från Heathrow (pga snön). Dags att gå och lägga sig alltså ;)
See you,
/ Ida

Kommentarer
Postat av: lisa

Nästa gång följer jag med, punkt slut ;)

2009-12-23 @ 10:11:43
URL: http://lisapernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0