Glad Påsk!

-
Haha, visst är vi söta på bilden? Jag tycker inte att vi ser riktigt så coola ut som vi brukar ;) Och även fast det inte riktigt syns på bilden så tycker jag mitt hår ser riktigt fint ut.. jag ska klippa mig snart, kanske får ta med bilden och visa hur jag vill ha det ;) Nu är det mycket längre, och mycket risigare.
-
2 april idag, hur gick det till?! Känns verkligen (bokstavligt talat) som att det var igår vi skrev vår årssammanfattning för 2009 här på bloggen (kolla i arkivet till höger) men det var ju i januari. Jag får lite panik, måste göra klart projektarbetet, måste söka utbildningar till i höst. Gud vad läskigt. Jag hoppas det går bra.
-
Glad Påsk på er!
/ Ida

Kommentarer
Postat av: fotorum ~

fin blogg ni har :)

2010-05-23 @ 09:15:35
URL: http://jsomijenniifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0