Ekonomi


foto: Emelie

Så här ser mitt (eller för att vara exakt, min systers) soffbord ut just nu, fullt med papper, anteckningar och böcker. Men ska man plugga ekonomi så måste man ju göra det ordentligt och det är just vad jag gör (eller försöker iaf), har dock tagit en liten "drick yoghurt" paus nu, det är inte lätt att sitta bänkad i timmar i sträck direkt.

Men nu ska jag återgå en stund innan det är dags att sova. Tagga skola och jobb imorgon... Fast är faktiskt lite taggad på att jobba, hoppas det går bra så jag får jobba där fler gånger bara. Hur det än blir så är det alltid fint att skriva i sitt cv att man jobbat på mollys, right?

//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0