I staden växer inga blommor



foto: Emelie

Visst är det dags för en varm och härlig vår nu? Jag är iaf sjukt less på all denna snö och kyla (som ni kanske förstått då jag typ gnällt över detta sedan december?). Tänk er att istället komma ut och den härliga vår solen, som faktiskt värmer litegrann, tittar fram. Och när de första asfalts fläckarna visas, ja då är lyckan gjord!

Ikväll blir det att plugga samhälls, ekonomi, som en tok. Känner verkligen inte suget, men måste man så måste man. Ska bara smälta maten (riktiga hemmagjorda hamburgare, dvs. inga frysta fuskgrejer) innan jag börjar, för just nu tror jag att jag har en tendens att sprängas om jag anstränger mig för mycket.

//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0