Unbelievable


från förra årets tema konsert, foto: Ida

Åh jag känner mig som världens klantigaste person.. verkligen.. hur lyckas jag?!

Jaja, jag ska iaf sätta mig och plugga samhälls som en sårad nu och sedan tagga för ensamble rep imorgon. Mindre än en vecka kvar till Michael Jacksson konserten nu och om ni inte har hört det så tog biljetterna slut på en kvart efter de hade släppts på bokia, så nu blir det en till konsert så att så många som möjligt kan komma och kolla.
Den första (där alla biljetter redan är slut) är kl 19.00 tisdag den 2/3, alltså nu på tisdag, och den senare till lagda konserten är samma dag fast kl 21.00 (de kommer att vara på Anderstorps Aulan som vanligt). Så är ni sugna på lite MJ musik så tycker jag ni ska pallra er till A-torp skolans bibliotek imorgon och hämta ut en biljett till den senare föreställningen!

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0