The coldest story ever told


modell: Sofia
foto: Jag (Emelie)

Jag tänkte äntligen ta tummen ur och skriva ett inlägg här på bloggen! Vi har varit så extremt dåliga på att skriva här nu förtiden, men ibland har man inget sug efter det helt enkelt.

Jag snabb fotade Sofia i måndags, som vanligt är det svårt att få till det snyggt inomhus, men jag tycker bättre om det än i studion iaf, blir så extremt platt och tråkigt då. Dock så tycker jag armen ser lite avkapad ut, men söt är hon iaf. Så vad tycker ni om den?

Jag har iaf fullt upp med skolan, körkortet, kompisar osv nu. Hela den är och har jag varit uppbokad, varenda dag. Pjuh, det är inte lätt att vara poppis.. haha näe men idag har jag iaf sovmorgon till 12.15, vilket är grymt skönt. Ska sätta mig och öva lite på min piano läxa snart, men först tänkte jag tipsa om en grymt bra låt, nämligen Heartless - The fray. Det är alltså Kanye Wests låt heartless som The fray har gjort om, grymt säger jag bara, grymt. Dessutom är videon riktigt snygg, enligt mig själv iaf, kan som inte riktigt slita mig.

//Emelie


Kommentarer
Postat av: hea

Va roligt Ida!!! :D

Vi skulle kanske ta oss en liten promenad i morgon i allt det vita fina?

Hörs lite sen idag, om det skulle passa :)

2010-02-13 @ 11:40:58
URL: http://healina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0