Irony


modell: Sofia
foto: Emelie

Två rätt simpla bilder på sofia som jag lekte lite med i photoshop, vad tycks?

Hej alla glada! För jag hoppas ni är glada? Själv är jag då på relativt bra humör, har varit duktig och gjort sång/piano läxan (för en gångs skull) och jag har dessutom hunnit med att se en av mina favorit filmer Pans Labyrint! Funderar dessutom på att typ gå och sova snart, helt sjukt eftersom klockan bara är 20 i 10 (okej, den var det när jag började skriva inlägget, men sen kom jag av mig och nu är kl halv 11.. illa), men fy så skönt, är sömnig så här efter filmen.

Så nu ska jag ta och sova, godnatt!

//Emelie


Kommentarer
Postat av: hea

Tycker dom blev jättefina! Men så gillar jag allt ni gör också :)

Absolut! Ida är hur fin som helst, hennes hår är verkligen att dö för :)

Ha det gott vänner!

2010-02-18 @ 12:17:58
URL: http://healina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej fyfan va jag är frääsh:O

2010-02-20 @ 16:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0