Hard work


modell: Sofia
foto: Emelie

Här får ni bilden på sofia i ett litet större format, hon är ju så snygg, så jag tror inte ni misströstar? :)

Okej, det har inte blivit super mycket samhälls gjort.. däremot har jag suttit med arbetsmiljö och säkerhet ist, vi har redovisning om belastningsskador på fredag så det känns bra att ha skrivit färdigt allting nu! Bättre än att inte ha gjort nånting alls dessutom. Men jag tror jag ska stänga av datorn och lägga mig i sängen med samhälls boken nu, eller snart iaf, jag har ju faktiskt sovmorgon till 12.15 imorgon! Det är så skönt att stiga upp på morgonen utan att behöva stressa det minsta, man kan känna lugnet helt enkelt. så vill jag jämnt vakna.

Förresten så fick jag ett samtal av Emma från Mollys igår, och gissa vad? Jo jag ska jobba där på fredag! Först blev jag lite förfärad eftersom jag hade utgångs planer inför fredagen, det var ju nämligen tänkt att jag skulle dansa hela natten lång med bruttan ovan, men sen insåg jag faktiskt att jag hade lyckats få in en fot där och det känns ju otroligt bra. Hoppas jag får jobba där fler gånger! Men vi ser väl hur det går på fredag, jag ska iaf plocka disk och stå i garderoben, så det är där ni finner mig under fredags natten.

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0