Sunday

foto: Jossan, redigering: Jag (Ida)
.
Det blev ingen plåtning i helgen heller.. Jag längtar mer än någonsin efter bättre väder, tycker verkligen inte om vintern! Det är grått och trist och tråkigt och tråkigt och tråkigt.
Jag har som tur är (?) väldigt mycket att göra så jag slipper sitta och ha så tråkigt som jag skulle kunna ha. Det där är (som ni säkert märker) bara ett sätt för mig att försöka tänka lite positivt på den långa att-göra-listan som väntar på mig. Har åtminstone kunnat bocka av fysikplugg redan :)
.
Ha en bra dag!
/ Ida

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

superfin header!

2010-01-24 @ 19:21:13
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0