Just Shine


modell: Paulina
foto: Sara

Klantig som jag är så hade jag inte upptäckt att sara skickat ett mail med alla bilderna från i onsdags, så jag har suttit och väntat på att hon ska logga in på msn och skicka dem till mig. Men tillslut fick jag för mig att kolla mailen och där hade jag fått ett mail om att jag skulle välja ut vilka jag ville ha.. hah menmen, nu väntar jag iaf bara på att hon ska redigera och skicka iväg dem! Blev otroligt många fina bilder, hon är verkligen super duktig :)

Tills vidare lägger jag in en bild som hon tog på min lilla syster paulina, som också agerade assistent. Visst blev det fint :)?

//Emelie

Kommentarer
Postat av: NATALIE

vilken söt bild!



svar: tack snälla :)

2010-05-15 @ 16:00:02
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0