Snowfall


Från förra vintern, det var -20 grader! foto: Anna Ö

Hej hej, har varit hos min vän Magda i Boliden och där var det massor med snö! Såg verkligen vintrigt och fint ut. Här i stan börjar snön smälta bort. Fick "Grattis på 18 år, 5 månader och lite till"-dagenpresenter av henne, söta muffinsformar, en söt handkräm och en magnet som passade mig alldeles utmärkt.. "I know I'm not perfect, but I'm so close it scares me." haha ;)

Mamma står och lagar trerätters, jag har dukat och tänt alla ljus jag kunde hitta och Jossan har satt på julmusik, jättemysigt :) Kvällen ska (efter middagen) spenderas framför Photoshop, förhoppningsvis kommer en bild upp här på bloggen ikväll eller imorgon.

/ Ida


Kommentarer
Postat av: Angelica

Snygg blogg! :) vad har du för kamerA? ;b

2009-11-08 @ 10:36:32
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Magdan

mysmys =)

älskar den där bilden föresten!

2009-11-08 @ 11:46:03
URL: http://magdalena.lundman.eu
Postat av: Miriam

Åh vad trevligt! =)

Börjar Ida gilla snö lite? ;) Visst är det härligt =)

Och så fint. Jag vill bara hänga ute hela tiden. ute bland ljuslyktorna vi har ute på gården

2009-11-08 @ 18:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0