A clear sky

Emelie, foto: Ida
-
Så här såg det ut för nästan precis ett år sedan. Väldigt mycket snö på havet då, så det är kanske inte är så konstigt att det mesta är snötäckt nu också. Den här bilden har säkert varit med på bloggen tidigare, tycker att det är lite kul att vi var så nöjda med de där bilderna då, trots att jag fortfarande tycker att de är rätt fina så är det kul att se att man utvecklas ;) Jag börjar bli rätt sugen på att fota nu igen, och jag vet precis vilka två teman jag vill göra... Ska försöka styra upp det där så får ni se sen :)
-
/ Ida

Kommentarer
Postat av: NATALIE

jag gillar verkligen eran header!



svar: haha så roligt! ja eller hur, grymt! :D

2010-04-28 @ 16:45:39
URL: http://naataali.blogg.se/
Postat av: Vanja

Heej sötis ! (:

Jättesnygg design hörrdu :D

Jag skulle bli skiitglad om du bara kunde säga lite kort vad du tycker ang. mitt senaste inlägg.. Gör du det är du GULDVÄRD (: ♥

2010-05-02 @ 20:59:52
URL: http://wanja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0