Here we go again


foto: Ida
modell: Jag (Emelie)

Någon annan som är lika trött som jag? Känner att den här veckan verkligen kommer att bli en låång och ihärdig en, suck. Önskar att jag kunde hoppa över skapande och ha lunch ist, men samtidigt så är det leverbiff på menyn och om jag ska vara ärlig så lockade det inte allt för mycket. Kan bli en tur till obs, den som lever får se.

Dock längtar jag till sång lektionen, har ju övat som en tok och faktiskt blivit riktigt bra att sjunga låten, trots att den är på gränsen till för hög. På tal om musik så har musikarna (dansarna ska framföra nåt nummer också tror jag) en konsert nästa tisdag, alltså den 2/3, temat är Michael Jackson och jag personligen tror att det kommer bli en grymt bra konsert. Så den som är intresserad ska ta sig till bokia idag och hämta ut biljetter där! (de är gratis)

Näe nu ska jag försöka jobba lite, hej så länge!

//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0