Sparks

© Ida Nilsson
.
Så det här är min första uppdatering på... två veckor. Det är ju uselt. Men, eftersom det här är en fotoblogg och vi inte fotar för tillfället så blir det ju svårt att uppdatera med nya bilder. I veckan har vi dock tänkt fota varandra och så ska vi planera ett nytt tema (vi säger så rätt ofta, I know, men nu ska vi faktiskt fixa en lokal inne så vi behöver inte bry oss om det iskalla vädret som jämt förstör) vilket säkert kommer bli bra!
.
Idag har jag roat mig med att göra en ny skrivbordsbild till mig själv, vad tycks? :) Jag har också varit hos farmor och farfar och tränat efter det. Tror jag håller på att bli lite småförkyld, verkar som att alla har blivit det helt plötsligt.. Antar att det inte går att komma undan.
.
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0