What a wonderful world


modell: Paulina
foto: Emelie

Här har ni en bild på min lillasyster paulina! Hon gör sig fint framför kameran tycker jag :)

Just nu sitter jag iaf och försöker göra de sista ändringarna på affishen till våran slutkonsert (projektarbetet). Känns som att vi äntligen börjar komma någonstans med allt det här, vilket är extremt skönt! Dessutom har jag varit duktig och gjort piano läxan idag! Brukar alltid vänta tills dagen före, men idag började jag första dagen som jag fick läxan, det är definitivt framgång ;)

Ikväll blir det bara att ta det lugnt, Samuel har skickat en massa bra filmer till mig och jag tror jag ska ta och se en av dem. Fast först, plugga samhälls..

//Emelie


Kommentarer
Postat av: G I L R A E N

SVAR: Jasså? :D Känner du henne då kanske?



Föresten, vilka härliga vinterbilder som pryder i din blogg. Gillar att det är lite motljus i denna. :)

2010-02-20 @ 14:01:56
URL: http://gilraen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0