Don't stop the music


foto: Emelie

Som sagt så var jag och fikade med 2 av lucia tjejerna idag. Och kan säga att jag spenderade 2 ½ timme på Wayne's med Lina och Moa-Stina, vi hade väldigt trevligt med andra ord! Det var bara synd att de andra inte kunde komma, men ibland blir det sådär.

Just nu sitter jag iaf och smaskar lite smått på.. vad ska man kalla dem? Lakrits/citron skruvar! De är faktiskt väldigt väldigt goda enligt mig själv och kommer från Åres egna Chokladfabrik (fråga mig inte vad lakrits/citron skruvar gör på en choklad fabrik men). Samtidigt så planerar jag lite inför morgondagen då det blir fest och utgång på balzac! Det är nämligen gratis inträde om man kommer dit före kl 11 vilken känns ytterst trevligt ;) Så vi kanske ses i dimman!

//Emelie


Kommentarer
Postat av: sanna

Hejsan :) hoppas du inte har missat armbands tävlingen i min blogg :P bara att kommentera inlägget om du vill vara med och om du redan har anmält dig kan du kommentera igen för då är det större chans att vinna :)

2010-01-07 @ 20:44:20
URL: http://lolad.se
Postat av: Magdan

var har Ida tagit vägen? =)

2010-01-09 @ 14:08:06
URL: http://magdalena.lundman.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0