Bad Romance

Seg dag idag, har inte gjort så mycket förutom att fara en sväng med mamma och hämta ut pengar osv. Men jag laddar ju inför ikväll! Det blir som sagt att fara ut på Balzac och före det ska jag med Stina och några till på förfest för att tagga till. Känns som att det kommer bli en grymt bra kväll :) Ska dessutom försöka ta lite kort när Stina, Frida och Elina kommer hit för att fixa sig lite och tagga till. Så kanske visar upp lite kort senare!

(Åh, jag har försökt lägga upp en bild jätte länge nu.. men min dator vill inte sammarbeta, kan inte ens öppna min fotomapp som vanligt på datorn.. skumt. Aja, ni får se bilder senare ikväll, eller imorgon!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0