It's been a long night


Vi kan väl säga att jag vet min plats idag, foto: Jag

Har nyss tagit en lång skön dusch i ett försök att bli lite piggare. Var nämligen uppe till kl 6 imorse och sedan steg jag upp halv 11, så jag har sovit typ 4 ½ timme inatt. Ni förstår varför jag är trött va? Men före duschen tog jag mig en powernap (som råkade bli en timme) och eftersom det snart är middag så borde jag börja vakna till liv igen. Kan dock säga att det blir en tidig kväll för Emelie ikväll! Om jag nu ska våga lova det..

På tal om något helt annat: Jag har verkligen inte satt min fot utanför dörren idag. Men det är typ -23 grader ute?! Fy tusan alltså..

//Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0