That summer seemed to last forever

modell och redigering: Ida
foto: Emelie
-
Det var ett bra tag sedan jag la upp en sommarbild (som ju är det man vill lägga upp mest hela tiden) så det var dags nu tycker jag! Den här bilden är rätt gammal, sommaren 2008, det var innan vi börjat fota "på riktigt". Hej auto! ;) Men det var även då jag var betydligt mer intresserad av efterarbetet i Photoshop än själva fotograferandet. Nu är det en oavgjord match mellan de två.
-
Anyways, imorgon är det torsdag, fysik b (som jag faktiskt börjat gilla), hål (ska hälsa på min farmor och farfar :)), svenska (sista någonsin! kommer sakna vår lärare) och sedan 2,5 engelska cambridge (utan Lisa som är i Umeå :(). Rätt chill dag ändå. Dock inte lika slappt som denna dag och igår, en lektion/dag. Det funkar det med ;)
-
Jo, förresten. På min förra blogg ville någon att jag skulle göra en tutorial på bilden ovan, och den hittar ni här, om ni vill :)
-
Nu ska jag försöka sova, har haft lite sömnsvårigheter i veckan, så vi får se hur det går.
Godnatt :)
/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0