Never seen the light of day


modell och hår: Simone
foto: Emelie
assisten: Ida

Goddag ni tappra läsare som trots våra extremt dåliga uppdateringar fortfarande kikar in här dagligen (måste säga att det imponerar mig)! Idag vaknade jag upp och kände att, det här kommer inte bli någon vidare dag.. Menmen, det är fredag imorgon och då får man ta nya tag!

Kan berätta att jag ska bli fotad av Sara nu på söndag, så kika gärna in då om ni vill se några bilder från vår foto session. Tor det kommer bli riktigt roligt, var länge sedan jag stod framför kameran istället för bakom den! Sen så är ju Sara så duktig, så det kommer säkert bli superfina bilder :)

Näe nu ska jag slänga mig i duschen och sen dra mig till skolan, ha en bra dag!

//Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0